fredag

2011-11-11 ☆ 16:46:37
Nu har jag äntligen myst ner mig i soffan med en stor kopp nyponsoppa med vispad grädde. Underbart gott om jag får säga det själv! Nu ska jag slappa framför tvn resten av kvällen, skönt va? Daniel kommer inte hem än på några timmar eftersom han ska och fixa någonting till sin bil. Ni vet, den jag berättade om för ett tag sedan som han leker runt med på vintern? Jag personligen fattar ingenting av någonting som har med bilar att göra så det är ingen ide att plocka med mig när bildelar osv ska införskaffas hahaha!

Varm nyponsoppa med vispad grädde, helt perfekt när man fryser!


Favorit doft ljuset från IKEA.


Spy kids filmen rullar på tv4!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0