Myskväll!

2011-11-18 ☆ 19:16:46
Tvätten tvättas för fulla muggar, älsklingen fixar maten och jag tänder ljus och gör det mysigt. Perfekt fredagskväll om ni frågar mig! Bex slutar jobbet om en timme, så då hoppas vi att allt är klart så vi kan mysa ner oss i soffan framför IDOL med god mat och massa godis.

Var som jag skrev tidigare hos barnmorskan i morse. Mina värden såg super bra ut från senaste proverna jag tog. Jag var fullt friskt och hon var noga med att påpeka att jag varken hade HIV eller AIDS, vilken tur va? ;) Bebisens hjärta låt även det super bra och hon verkade växa exakt som hon ska. Nästa gång jag ska dit är det dax för nålar i armen igen. Fyfan va jag hatar det! Som tur var fixade min barmorska bedövningsalva åt mig som jag ska dränka armen i en timme innan det är dax för att gå genom labbets dörrar igen. BLÄÄÄK!

Nog pratat om nålar & blodprov! Nu ska jag fixa det sista innan jag ska börja knalla bort mot ICA för att möta Bex. Ha en toppen kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0