Nyinflyttad!

2011-11-18 ☆ 13:10:43
Äntligen har vi flyttat och äntligen har vi skaffat internet i vår nya lya! Känns skit bra här än så länge, dock har vi inte fått ordning på allt än. Leveransen på soffan var även försenad, så den kommer till veckan.. Känns sååå drygt att behöva vänta med att fixa i ordning vardagsrummet en hel vecka.. Men, håller tummarna för att det blir toppen sen när allt är klart i alla fall.

Var nyss hos min barnmorska, allt såg jätte bra ut och bebisen växer som hon ska. Tid idag är 24+2, dvs jag är en bra bit påväg! Håller på och pysslar med bebisrummet och guuuud va mysigt det blir. Dock ska inte möblerna vara där inne sen när hon väl kommer. Sängen ska ju in till vårt rum och skötbordet ska in på badrummet. Men, jag känner att det faktiskt får lov att vara lite mysigt där så länge.

Visst blev det fint?




Vårt sovrum, älskar det!




Resrerande rum får ni se så fort vi fått lite mer ordning. Just nu står det kartonger överallt..



Kommentarer
Postat av: Amanda

Det ser jättefint och mysigt ut! :) du får bjuda över mig på kaffe när allt är klart! ;)

2011-11-18 @ 16:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0