onsdag

2011-11-09 ☆ 10:55:11
Är hemma hos mamma och har fixat det sista med våra farsdagpresenter. Hoppas att det var värt allt krångel som varit fram och tillbaks. Resultatet spörs på lördag redan! Vi får se hur Daniel reagerar på att få sin första farsdagpresent (trots att hans bebis inte ens är född än hiihh) Ganska gulligt va?

Idag står jobbet på schemat mellan 14:00-22:15 (veckans mördarpass om ni frågar mig)
Börjar som vanligt 7:30 i morgon igen så jag kommer tyvärr inte blogga någonting mer vaken idag eller i morgon.

Ja, så mycket mer har inte hänt så jag har något kul att skriva om.. Daniel hade i alla fall gjort i ordning en supergod mat igår lagomt tills jag slutat jobbet. Lövbit som han kokade i egengjort rödvinsås med klyftpotatis. Ska tvinga han att göra det på fredag igen, mumms!

Ha en toppen dag.
Massa kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0