onsdag

2011-11-02 ☆ 12:46:22

Sitter och käkar en panpizza (snabbt fixat innan jobbet) Jobbar mellan 14-22:15 idag, så det brukar alltid lite dåligt på "matfronten" på onsdagar för min del. Får alltid käka en stadig kvällsmat när jag kommer hem runt 22:30. Lite sent, men underbart efter 8 timmars jobb!

Har i alla fall varit in med Smulan till djursjukhuset, vilket gick super bra. Är dock skit besviken på deras agerande där inne. Till en början glömmde dom skriva ut smärtstillande till henne efter operationen för en månad sedan. Detta fick vi själva ringa ett jour-nr senare på kvällen efter vi läst igenom pappren och fixa. Sedan "missade" dom att berätta att stygnen skulle tas bort? Slarvigt gjort om ni frågar mig! Men men, nu är allt bra igen hoppas jag! :)

Har fixat en hel del idag, tyvärr kan jag inte berätta om det här på bloggen än. Men, info kommer om ett tag. Jag lovar! Det kommer i vilket fall bli super bra, det är jag helt säker på.

Nej, nu måste jag käka klart!
Blir inget mer uppdaterande för min del idag, tyvärr..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0