Tisdag

2011-11-01 ☆ 14:07:04

Känslan av när allt ordnar sig, den är obeskrivlig!

"Elkaminen" är införskaffad, kontot blir allt tommare, men lägenheten kommer bli supermysig! På tal om lägenheten, näst nästa vecka flyttar vi. Dvs, den 14 eller 15 november. Blir perfekt eftersom vi får vår nya soffa den 14de. Ska faktiskt ta det lugnt med grejandet denna helgen, men nästa helg är det pack & fix för hela slanten som gäller.

I morgon ska Smulan till vetrinären igen eftersom hennes stygn inte försvunnit, stackaren! Blir en tidig morgon för min del, trots att jag har sovmorgon från jobbet.. Men, ska man ha djur måste man se till att dom mår bra!

Nu måste jag göra mig i ordning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0