Tisdag

2011-11-01 ☆ 21:04:58
Nyligen hemkommen från ett ganska tufft arbetspass. Mina ben sviker, lika så min rygg. Hårt stengolv är ingenting för mig längre känner jag. Älsklingen står i köket och håller på med det sista inför kvällsmaten som han fixat. Synd att ni inte känner doften, det luktar verkligen sååå underbart!

Just ja, kaminen är perfekt! Känner redan nu att det är det bästa vi köpt på länge (förutom bilen då)
Det ser verkligen ut som en riktig kamin med riktiga lågor, skit coolt! Den kommer göra sig perfekt i vår nya lya!
(Dålig cam-bild, men tyvärr så är kameran av någon konstig anledning redan nerpackad) Fin va?! :)
 

Som avslut vill jag bara säga, mamma jag älskar dig och det kommer jag alltid alltis alltid att göra! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0