Tisdag

2011-11-08 ☆ 11:05:22
God morgon/God förmiddag, se det som ni vill!

Jag sitter i alla fall fortfarande iklädd morgonrock och tofflor och väntar på att huvudvärken ska släppa.. När jag vaknade för drygt två timmar sedan känndes det som jag aldrig skulle orka gå upp ur sängen, men tillslut så! Jag har i alla fall förflyttat mig till soffan, vilket känns helt okej om ni frågar mig! Kommer inte göra någonting speciellt idag innan jobbet (tisdagar, dvs 15:00-20:15) Känns som jag aldrig hinner göra någonting när jag börjar på eftermiddagen, just därför att jag vet att jag har en tid att passa. Tråkigt men sant.

Gårdagen spenderades i alla fall med Sandra, Tinnette och Cicci. Kul att träffa dom eftersom det inte händer speciellt offta längre. När vi har flyttat är det iallafall glögg-mys in our place som gäller! Nästa vecka är det även dax för ett barnmorskebesök, vilket är ex X antal veckor sedan.. Känns inge bra att ha så långa mellanrum mellan besöken, men det är kanske bara jag som är töntig? Snart börjar i alla fall besöken tätare, då blir jag nöjd i alla fall hiihih.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0