torsdag

2011-11-10 ☆ 13:02:36
Dagens lunch!



Nu ska jag strax göra mig i ordning för att sedan åka in till stan och möta upp min älskling. Vi ska göra ett nytt försök att hitta ett vardagsrumsbord, vilket inte gått så bra alla andra gånger vi kollat runt. Vi hittar verkligen inget vi vill ha.. Men som sagt, vi gör ett nytt försök idag.

Arbetspasset förut gick lika drygt som alltid. Fattar inte hur dagens 3 timmar kan gå saktare än gårdagens 8 timmar. Det är verkligen lika dant varje vecka! Antar att det är för det inte finns nååågonting att göra på morgonen. Visst, att det är lugnt är super skönt men tiden går ju så otroligt sakta.. NOG OM JOBBET, nu är jag i vilket fall ledig ända tills på måndag. Skönt va? Just ja, kommande veckans arbetstider ser liiite annorlunda ut mot hur de brukar. Jobbar ända tills spelboastängning på måndag i stället för tisdag eftersom jag flyttar då.

Vad ska ni hitta på under helgen? För vår del blir det massa packande och fix här hemma. Ska bli skönt att få det sista ner packat och klart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0