fredag

2011-10-14 ☆ 10:05:28
Sitter i soffan och myser med Smulan, gullig som hon är!

Ska strax fortsätta att plocka lite här hemma. Igår slog det mig helt plötsligt att vi bara har 4 lediga helger kvar, sedan ska vi vara ur lägenheten och inne i den nya. Började helt plötsligt känna mig lite stressad.. Efter jobbet har man knappast tid eller lust för att plocka/packa/städa så helgerna är faktiskt guld värda! Tänker inte börja packa någonting än men fixa till allt liksom. Typ, rensa ur alla skåp på det man ska ha kvar och inte. Se över alla spik/skruv hål i väggarna osv. Ni vet sånt "superkul" som måste göras. Igår tog jag ner de svarta klisertmärkena som vi satt upp på kaklet i köket, fyfan va fult och opersonligt det blev. Sådana klisermärken är det första jag ska införskaffa till den nya lägenheten (även där är det vitt kakel i köket) Jaja, nog om städning och flytt ni va?!

Förövrigt vet jag inte vad dagen har att erbjuda, det spörs i kväll. Vad ska ni själva göra föresten? Jag är ledig denna helgen eftersom jag jobbar 7 dagar nästa vecka (gissa vem som kommer vara trött nästa söndag 15:00 när hon slutar?!) PUST!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0