fredag

2011-10-28 ☆ 11:32:53
Just varit över till affären och handlat mat tills i kväll. Idag ska jag faktiskt göra i ordning en riktig mysmiddag!
(potatisgratäng & baconlindad fläskfile med pepparsås) Detta är verkligen min favoritmat, mumms.

Nu ska jag strax härga håret, äntligen! Som jag kanske berättat förut fäster inte mörk färg speciellt bra på mitt hår. Men efter några veckors grubblande har jag äntligen bestämmt mig för att bli rödhårig igen! Känns toppen och jag är verkligen ivrig över att se resultatet nu. Bild kommer såklart sen!

Förövrigt så väntas myskväll med min älskling ikväll. Vi ska upp 05:00 i morgon eftersom det då bär av till ullared med familjen. Ska bli så otroligt gott att shoppa, inte gjort det på super länge. Har skrivit en lista på 1000000 saker som jag vill köpa. Synd om mitt konto, men underbart för mitt hjärta! Ska även bli kul att åka i nya bilen på en road tripp, tro det eller ej, men jag älskar den!

Nej, nu är det dax för färgning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0