måndag

2011-10-24 ☆ 08:57:14
Förlåt att jag aldrig hinner blogga någonting, men jag jobbar.. Idag spenderar jag timmarna mellan 10-17 på jobbet, sedan ska vi förmodligen och köpa en bil. KUL med lite förnyelse! I morgon är jag ledig så då ska jag försöka blogga super mycket. Även lägga upp bilder.. Minns ni att jag skrev att jag inte kan lägga upp bilder längre? Samma visa gälelr fortfarande!? Fattar inte vad felet är! BEA, KOLLA PÅ DETTA!! Förövrigt så har bebisen börjat sparka, super mysigt! På lördag bär det av till ullared med hela familjen, då ska massa bebissaker införskaffas. Kul det ska bli att handla sånt, längtar verkligen :) Ha en toppen dag. LOVE YOU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0