Måndag

2011-10-31 ☆ 09:14:16
Förlåt för dålig uppdatering igår, men hade verkligen fullt upp hela dagen. Mitt uppe i alla städning kom vi på att, just ja, damsugaren är trasig.. Vi fick då slänga oss i bilen för att sedan åka till Karlstad och köpa en damsugare. Efter detta blev det raka vägen hemåt för att fortsätta med städningen. Rund 20:30 var i färdiga och la oss trötta och slitna i soffan. Hur kan det vara så jobbigt att städa? Tänk om man storstädade/flyttstädade oftare, va enkelt allt skulle vara då! Men men, ordning och reda blev det igår i alla fall.. TILLS I MORSE!!! Vaknade nyss upp av att det vaken satt gardiner, gardinstång eller gardinstångfäste på väggen i sovrummet. Unerbara katter vi har va? Och jag har ingenaning om hur man skruvar fast fästet på väggen igen efter som väggarna är av betång.. Undra vad dom kommer tycka på visningen, varken jag eller Daniel hinner hem innan dom kommer för att fixa till detta..

Nog om städning va?! Jag ska i alla fall snart fixa till mig för att sedan gå till jobbet. Jobbar mellan 11-17:00 idag
(16:00 om jag får gå tidigare så jag hinner vara med på visningen) Måste prata med Anna så fort jag kommer till jobbet! Efter detta händer inte speciellt mycket mer idag, ska faktiskt slappa i kväll tror jag. Låter bra va? Vaknade svettig och jävlig förut, känns verkigen som jag håller på att bli sjuk. Vilket är skit jobbigt! Har inte tid för att vara sjuk nu!

Ha i alla fall en bar fortsatt dag. Nu ska jag borsta håret och sätta på mig kläder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0