onsdag

2011-10-26 ☆ 12:28:06
Nyduschad & nyäten. Duktig tjej!

Drygt det är timmarna innan jobbet när man vet att man inte hinner göra någonting eftersom man strax ska byta om och göra sig klar för att sedan gå iväg och jobba... För min del blir det inget mer bloggande idag, tyvärr! Kommer hem 22:30 i kväll och börjar 7:30 till morgonen igen.. Brukar dock alltid bli sent på onsdagar ändå. När jag kommer hem vill jag alltid sätta mig framför tvn och käka kvällsmat i lugn och ro innan jag hoppar in i duschen. BOOOM så är klockan närmare 23:30 innan jag kryper ner i sängen. Inte bra, inte bra... Men men, glädjer mig med att jag bara jobbar kort dag i morgon. Sedan är det en "fixareftermiddag" som står på schemat. Morgan kommer hit och ska skruva ner hyllan i vardagsrummet, fästa "duchdrapperistången" ordentligt osv. Har massa saker att fixa till. Ska bli skönt att få detta ur värden!

Just ja, jag funderar skarpt på att klippa lugg igen. Dock är jag så otroligt lat att jag alltid alltid alltid fäster upp håret i en knut mitt på huvudet. Lugg är ju så otroligt snyggt! Man får verkligen en förnyelse som heter duga så fort man klipper lugg. Speciellt nu på hösten är det supersnyggt. Min beslutsångest är enorm! Hur ska jag göra?!


Kommentarer
Postat av: Linda

Tycker du ska klippa lugg, för det är skitsnyggt. Men det är du oavsett.



Ha en bra torsdag,



Kramiz!

2011-10-27 @ 06:00:48
URL: http://miiinis.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0