söndag

2011-10-16 ☆ 17:10:27
Gårdagen/kvällen spenderades med Elena. Vi satt som vanligt och myste framför tvn med massa godis och massa tjat, underbart! Blev ganska sent med, vilket inte alls hör till min vardag längre. Herregud va konstigt det kändes att krypa ner i sängen efter klockan 24:00 hahah! Daniel kom även hem innan jag ens hann krypa ner i sängen, antar att han inte hade haft en sådär super kul kväll eftersom den avslutades såpas tidigt.

Nog om gårdagen! Sov inte alls så länge som jag hade velat göra idag, klockan 9:00 slog jag upp ögonen och var super pigg. TUSAN! Hade ju verkligen planerat att sova sova sova idag.. Får göra det sista jag ska göra för idag och sedan krypa ner i soffan framför en film och ta en tidig kväll i stället.

Håller återigen på med lägenhet fixande. Idag är det fönserputs (utvändigt och i mellan glas-skivorna) som står på schemat. Efter första fönstret som jag slet med som ett djur blev jag skit nöjd och kände mig som en utbildad fönsterputsate, TILLS SOLEN LA SIG PÅ... Fyfan för solen! Hoppas att det är molningt/regnigt när lägenheten ska besiktas hahahh! Fattar verkligen inte hur man gör för att inte få sträck, för att inte missa någonting osv. Skit svårt om ni frågar mig!

Nej, nu ska jag plocka i ordning lite, hoppa in i duschen, sätta på mig slappiskläder och sedan krypa ner i soffan. Sedan är det jag, Daniel & tvn som gäller ikväll. Perry avslut på veckan!

Kommentarer
Postat av: Johanna Pettersson

Prova tidningspapper, har hört att de ska va bra :) Grattis till bebisen :)

2011-10-24 @ 23:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0