tisdag

2011-10-04 ☆ 21:30:48
Just käkat kvällsmat så nu ligger jag däckad i soffan under min mjuka filt, underbart!

I morgon står en välbehövlig sovmorgon på schemat. Ska jobba mellan 14-22:15 så det är bra skön att vara relativt utvilad in för det passet. Speciellt nu när jag dagligen är som ett vandrande lik. Jag är verkligen sååå trött hela hela hela tiden. Vilket är skit jobbigt.. Men, hoppas bara det är en "dålig period" som snart går över. Någon som vet? Tacksam för svar! Nu ska vi kolla på ett avsnitt av REDERIET innan vi ska krypa ner i sängen. Mins ni rederiet föresen? Det som gick på tvn för många år sedan? Vi laddade ner det igår, as kul att se något man älskade förr! :)

Ha en fortsat bra kväll i alla fall.
Uppdatarar lite roligare i morgon när min skalle inte är lika slut som nu hahah!
KISSSSSS N LOVE PATRIZIA JOHNNA TRYGG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0