Tisdag

2011-10-18 ☆ 12:09:00

Bex sov här i natt, super mysigt som vanligt. Du är bäst, men det vet du redan att jag tycker. ILY!


Sitter hemma och funderar på om jag ska orka greja lite innan jobbet. Har dock knappt sovit över huvudtaget i natt så känner mig inte sådär super duper pigg.. Det har varit jätte dåligt med sömn på sista tiden för min del, så kroppen är ganska ur funktion om man säger det så. Idag ska jag jobba mellan 15-20:15, spelboa time...

Nej, får nog rycka upp mig och ta tag i garderob nr 1 igen. Måste bli klar med den skiten någon gång, kan inte dra på det hur länge som helst haha. Varför gör man alltid så? Sparar det tråkigaste till sist? Knäppt om ni frågar mig! Borde ha gjort klart den på en gång när jag började där inne, när jag väl höll på och var inställd på att fixa till där inne. Okej, LETS GO NOW!

Igår kännde jag verkligen hur mycket jag längtar efter flytten. Jag längtar efter att inreda och köpa nya saker, jag längtar efter den pirriga känslan av att ha ett nytt hem, att sova första natten i den nya bostaden, att göra mysigt i fönstren med blommor och nya gardiner, att köpa nya mattor och sängkläder som passar de nya färgerna osv. Hur underbart är det inte att fixa och dola? Jag verkligen älskar det! När jag var liten brukade jag drömma i smyg om att jag var hon i "Äntligen hemma" Ni vet, hon blonda med krulligt hår som alltid pysslar och inreder? Jag har alltid tyckt att hon är så otroligt duktig och gör så coola och personliga saker. Kan knappt vänta tills bebis rummet ska fixas till och inredas.. Det kommer bli så otroligt gulligt och fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0