torsdag

2011-10-13 ☆ 13:50:05
Super kul att så många är intresserade och läser, det uppskattas verkligen!

Till en början tänkte jag förklara varför jag legat så "lågt" med att jag är gravid. I början av graviditeten är allt väldigt osäker och ostabilt. Missfallsrisken är hög fram tills vecka 12, därefter sjunker den super mycket. Jag är i vecka 19 nu, dvs snart halv-vägs?! Herregud så fort det gått! Jag kom på att jag var gravid i vecka 5, vilket är ganska tidigt. Efter det har veckorna bara sprungit iväg, har faktiskt knappt märkt någonting. Och för er som undrar, jag har varken mått eller mår illa. Min graviditet har knappt märkts tycker jag. Visst, jag bli lättare sur och irriterad nu men förövrigt är allt som förr :)

Våran bebis är planerad att komma 7de mars nästa år, dvs prick en månad efter Daniels födelsedag hihihi!
Är det någon som undrar någonting är det bara att fråga! :) Svarar på allt!

Nu ska jag fortsätta med städandet. Ha det toppen så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0