fredag

2011-09-02 ☆ 13:10:21
Håller på och plockar i ordning lite här hemma. Diskat, sorterat i ordning smutstvätten, hängt in kläder i garderoben osv. Skönt att ha detta gjort så det är snyggt när jag slutar jobbet i kväll. Blir allt mer och mer sugen på att ligga hemma i soffan framför en film hela dagen/kvällen i stället för att jobba.. Men men, vart ska då pengarna komma ifrån?

Köpte några ansiktsmasker igår, visst ser dom goa ut? Tror nog att jag kommer testa vit choklad först, eftersom jag älskar det! hhihihi, hoppas dom är lika bra & goa som dom ser ut att vara!


Jag får se om jag är ledig från jobbet nästa helg så jag kan mysa till det med en "hemma-spa-helg" ´Låter detta intressant B? Det är verkligen underbart att ta hand om kroppen och ens yttre. Detta skulle vara någonting som man gör offtare tycker jag. Men inbland finns det varken tid eller ork för att lyxa till det lite extra. För att lyxa till det lite extra kan ni försöka planera in en helg utan att planera massa saker som ni ska, vill och måste göra. Utan planera bara att vara hemma och mysa hela helgen. Köp hem glass, frukt och bär. Ladda upp med många bra filmer. Köp hem doftljus och andra saker som gör tillvaron mysig. Ladda sedan upp med ansiktsmasker, fotsalt till fotbad, hårinpackningar, peelingcremer, väldofftande kroppslotioner och andra saker som ni vill ha för att känna "spakänslan" Mys sedan runt i mjukiskläder och bara må gött utan att tänka på smink och snygga kläder för utgång. Varför använder man inte mer tid för sånt här? Det är ju underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0