måndag

2011-09-19 ☆ 19:34:16
Bex har just åkt hem, vi skulle egentligen haft en fetingmyskväll idag men.. Får väll se när hon droppar in igen.
Mestadels av dagen har spenderats på jobbet. Varit en ganska stressig dag faktiskt, men trost detta gick dagen fortare/bätre än vad jag trodde den skulle göra. Nu har jag just landat i soffan och ska strax se på IDOL. Doftljusen är tända & chokladbollarna är fram dukade. Perry kväll framför tvn!

I morgon jobbar jag mellan 15-20:15, dvs spelboa time!
Såååå som vanligt kommer det nog bli dåligt med bloggande från min sida. Känner inte ens för att blogga längre över huvudtaget! Får se hur länge till skrivlusten håller i sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0