onsdag

2011-09-21 ☆ 12:52:10

Just käkat morötter & dipp, vilket är något av det godaste som går att käka!
Nu ska jag göra mig i ordning för att sedan gå till jobbet. Jobbar mellan 14-22:15 idag, ett riktigt mördarpass om ni fårgar mig. 14-22:15 är den värsta tiden jag vet! Tur nog gör jag bara det passet 1 gång i veckan. Så förövrigt kommer det inte hända speciellt mycket mer än jobbet idag faktiskt. Så fort jag slutar måste jag hem till min underbara säng eftersom jag börjar 7:30 i morgon igen. Funderar på att åka hem till mamma en stund i morgon efter jobbet? Ja, så nu kanske ni fattar att det inte blir speciellt mycket bloggande från min del idag förens i morgon kväll. TRÅKIGT NOG..

Ni får i alla fall ha en toppen dag!
KISS AND LOVE /PATRIZIA TRYGG

21 dagar kvar!


Underbart gott!




Visste ni att Smulan är en riktig linslus? Skutten däremot vill aldrig vara med på kort, inte ens idag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0