söndag

2011-09-18 ☆ 12:24:40
Älsklingen står i köket och håller på med maten. Kött, sås, potatis & kokta morötter står på dagens meny. Låter inte helt fel va? Älskar verkligen "hemlagadmat" Det är förmodligen det godaste som finns!

Själv håller jag håller på och färgar utväxten, vilket är sååå välbehövligt just nu! Dagen kommer spenderas hemma till en början och sedan i kväll bär det av till Tomas & Sandra. Slappisdag om andra ord! Laddar för en vecka som kommer bestå av 6 dagars jobb, dvs endast ledig på fredag. Lite jobbigt kanske men pengarna rullar statigt in! Vilket gillas skarpt från min sida eftersom det bär av till ULLARED igen nästa månad :)

Nu ska jag skölja ur håret och sedan ska jag hjälpa Daniel med käket.
Ha en toppen dag!
KISS AND LOVE




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0