Söndag

2011-09-04 ☆ 09:29:17

Varför måste jag alltid vakna tidigt de få dagarna jag verkligen kan sova ut? Vaknade klockan 8:00 idag trots att jag somnade ganska sent i går. Det slår verkligen aldrig fel!

Gårdagen spenderades i alla fall till en början i Borgvik hos familjen och sedan hemma i soffan med massa onyttigheter. Perry lördagskväll om ni frågar mig! Idag står jobbet på schemat mellan 15-22:15 AGAIN..

Antar att många av er väntar på en förklaring till bilden jag la upp i förrgår? Enligt mig talar bilden för sig själv faktiskt så jag antar att de flesta kan klura ut varför jag la upp den ;) Tänk tänk tänk..

KISS AND LOVE


Kommentarer
Postat av: Linda

STORT grattis vännen! Gud så kul för er.



Kramar i masssor!

2011-09-04 @ 13:28:08
URL: http://miiinis.bloggplatsen.se
Postat av: Amanda

Åh grattis! Va kul, lycka till :)

2011-09-04 @ 15:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0