torsdag

2011-09-15 ☆ 20:54:25

Jobbade mellan 7:30-11:00 idag, underbart att komma hem i tid! Hinner med att göra så mycket av dagen när man slutar tidigt, vilket verkligen gillas från min sida.

Efter jobbet har faktiskt mesta dela av dagen spenderats i stan med Daniel. Har införskaffat nya duntäcken, sängkläder, doftljus och andra saker som lätt gör tillvaron mer bekväm. Älskar att göra förnyelser här hemma! :)
Nu väntar jag bra på att Daniel ska komma hem med bilen (som alla saker ligger i) så jag kan fixa i ordning i sovrummet och lägga mig framför någon bra film. Låter inte helt fel va? Och vet ni vad? Jag är faktiskt ledig ända tills på måndag, kan det bli bättre? Nja, tror nog inte det!

Efter vi varit i stan blev det i alla fall lite käk och så med goa tjejer för min del. För att vara ärlig så var det faktiskt riktigt jobbigt att säga "hejdå", trots att vi ses igen om ett par månader.

Nu ska jag grejja!
Ha de great!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0