1 månad

2012-04-01 ☆ 11:32:54

Gårdagen spenderades med min älskade lillasyster, vilket var sjukt längesedan.. Massa kärlek till dig! Vi kollade på film och myste i stort sett hela dagen & kvällen, därför jag inte bloggade någonting. Förlåt mig!

Idag är i alla fall vår lilla prinsessa 1 månad gammal. För prick 1 månad sedan var nu lilla Tindra född och låg vid denna tiden på sin pappas bröst medans jag nu var nedsövd och låg på operation. Utan tvekan, bästa dagen i mitt liv! Tiden har gått så otroligt fort, vart tar dagarna vägen?!

Idag ska jag s-t-ä-d-a här hemma. Det ser rent ut sagt förjävligt ut! Sedan ska vi även ta en promenad och njuta av det ganska sköna vädret. Inga fel på denna dagen inte! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0