äggpromenad

2012-04-06 ☆ 15:39:38

Till att börja med, tack för kommenatarerna till gårdagens inlägg! Idag är faktiskt magen liiite bättre.

Idag har lillan gått (åkt) äggpromenaden för första gången, trots snön! Äggpromenaden kommer förmodligen bli lite av en tradition under hennes uppväxt då barn brukar gilla tipspromenader och godis som belöning. När promenaden var avklarad gick vi vidare hem till Tomas & Sandra en stund innan vi sedan gick hem och lagade mat. Köttbullar, potatis & gräddsås stod på dagens meny. Inte helt fel om ni frågar mig! Nu ligger i alla fall båda mina älsklingar och sover i soffan. Som vanligt passar jag på att blogga lite när tiden faktiskt finns. Jag ska strax hoppa in i duschen och sedan sätta på mig myskläder, underbart!

I morgon väntas påskfirande hos både Daniels & min familj, mysigt. Längtar så tills nästa år när vi ska börja köpa påskägg ovs till lillan. Älskar verkligen att köpa presenter och liknande! Var faktiskt lite lätt avis här om dagen när jag var med Sandra till stan när hon skulle köpa leksaker osv att fylla upp barnens ägg med ;) Well, till jul kommer ju i alla fall lillan kunna riva lite i pappen som kommer täcka alla hennes paket hihi!

Önskar er alla en super bra påskhelg!
Massa kärlek.


Underbara, underbara, underbara lilla hjärtat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0