kortis-promenad

2012-04-02 ☆ 12:45:28

Just kommit hem från en kortis promenad (40min). Lillan somnade som vanligt under promenaden och sover lika så nu i sitt babygym. Mammas lilla goding! Ser ni föresten hur mycken hon faktiskt växt? Helt otroligt!



Idag tänkte jag testa min nya "träna hemma dvd" som följde med i senaste topp hälsa tidningen. Kollade igenom det 45 minuter långa passet här om dagen och jag kan med handen på hjärtat säga att det kommer bli tufft! Jag är så otroligt sugen på att börja gå till gymmet och ställa mig på en älskad crosstrainer och verkligen se hur calorierna försvinner från kroppen. Dock är det 3 månader kvar tills jag får börja träna seriöst igen. Tills dess får jag nöja mig med promenader och i smyg min lilla dvd-skiva! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0