Onsdag

2012-04-18 ☆ 10:46:03

Nu ska vi klä på oss ytterkläderna och gå ut på en promenad med Elena. Himmlen ser dock lite mulen ut så jag håller tummarna för att det är ï alla fall ör uppehåll medans vi är ute. Vad dagen har att erbjuda har jag ingen aning om. Blir förmodligen gaanska lugnt. Ska ta tag i tvätten sedan, har sjukt mycket ren &  torr tvätt som måste vikas och sättas ihop. Någon som vill byta?

Tindra var i alla fall jätte glad när hon vaknade. Hon har sovit lite oroligt i natt så var rädd för att hon skulle vara tjinkig nu på morgonen. Men icke sa nicke! Hon var faktiskt gladare än någonsin, min lilla prinsessa! Idag ska jag och Tindra bada badkar, vilket kan vara något av det mysigaste som finns. Tindra brukar ligga och "prata" med de färg-glada shampoflaskorna. Jag längtar verkligen tills vi kan börja gå på babysim i badhuset!

Nej, nu skrev Elena så bäst att börja gå utåt!
Ha en fin dag så länge :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0