Sommarlängtan

2012-04-09 ☆ 13:50:36

Idag är det verkligen värdelöst väder. När ska solen och värmen komma tillbaks? Är sjukt trött på kyla, snö, regn, slask, blåst. Nu vill jag ha hit den riktiga våren och värmen. Jag vill plocka fram vårjackan och balerinaskorna. Jag vill hänga undan min fula tjocka vinterjacka och inte plocka fram den på många många månader. Jag vill köpa nya vårkläder och fixa i ordning håret. Jag vill få en fin brun färg på kroppen och få lyckorus varje gång jag kollar ut genom fönstret. Jag vill spendera flera timmar om dagen ute med vagnen. Jag vill ha fint väder nuuu!

Vilken är er favorit årstid?
Själv tycker jag om hösten för den är så mysig
och sommaren för det är så skönt med sol & värme.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0