sovmorgon

2012-04-11 ☆ 11:31:21

Hej alla godingar!

Jag och Tindra började vår dag med en sov/mysmorgon ända tills klockan var ca 10:30.
Underbart att ligga i sängen och mysa med min favorit så länge!

Om en stund kommer Bex hit och umgås i några timmar. Som ni kanske märkt träffas inte vi lika offta längre. Orsaken till detta är enligt mig en självklarhet. Tiden räcker tyvärr inte till längre. Men alla de som har en bästa vän vet att vår relation inte förändrats. Vi kommer alltid stå varandra lika nära och vi vet exakt vart vi har varandra. I love you girl!

Nu ska jag fortsätta att klä på min lilla goding som ligger här i soffan och nyfiket kikar ut genom fönstret. Idag är det barnvagnspromenad som gäller, oavsett om det är lite kyligt ute! Skriver mer senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0