14 dagar!

2012-02-22 ☆ 10:02:05
Idag är det prick 2 veckor/14 dagar kvar tills vår prinsessa är beräknad att komma till världen. Både jag och Daniel börjar sakta men säkert fatta att hon faktiskt snart är här. I natt somnade vi båda två med ett leende på läpparna efter vi legat och pratat om hur nära det verkligen är nu. Idag är 95% av graviditeten avklarad, dvs endast 5% återstår! Herre Gud  så jag längtar, det är helt otroligt!

Ska till barnmorskan 10:50 så jag måste nog börja göra mig i ordning nu hihi! Efter jag varit där ska jag ta en sväng till affären för att köpa mer jordgubbar innan jag ska hem och ta en jordgubbsfika! :) Skriver så klart efter besöket för att berätta hur det gick. Ha det toppen så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0