35 dagar

2012-02-01 ☆ 12:11:59
NEDRÄKNINGEN KAN NU BÖRJA! 35 dagar kvar till BF ♥

Gårdagen spenderades som sagt i stan hos Bella. Mysigt att träffa henne då det var sjuuuukt längesedan. När Daniel hämtat mig åkte vi hem och kollade på Wallander-dödsängeln som förövrigt var jätte jätte jätte bra! Eller ja, i stort sett alla Wallander & Beck filmer är bra enligt mig hiihih :)

Nu ska jag ta mig en promenad innan jag på allvar ska ta tag i mattan i vardasgrumet.  Ryamattor är som menade att dra skit till sig, vilket jag verkligen märkt sedan vi köpte våran stora. Jag damsuger den VARJE dag, dock vill inte allt försvinna ur den. Men nu, nu jävlar ska den bli ren!

PUSS SÅ LÄNGE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0