ALLA♥DAG

2012-02-14 ☆ 07:02:47

Hoppas alla får en jätte bra, trevlig, mysig & fin alla♥dag idag! Passa på att njut av kärleken och uppvakta de som står er nära. Köp en blomma, laga en god middag, måla ett kort eller mys ner er framför en bra film ikväll.
Själv ska vi gå på bio i kväll, vilket faktiskt var ett tag sedan. Jag älskar att gå på bio, det är så otroligt mysigt!



Bara för jag berättade igår att jag har börjat sova jätte bra nu under den senaste veckan har jag inte sovit någonting alls i natt. Har haft ett "tryck" under brösten/revbenen i 2 dagar nu, inte skönt alls. Detta gjorde verkligen inte sovsaken något lättare! har vritt & vänt mig precis hela natten.. Somnade runt 04-05 någon gång?!
Ska lägga mig i soffan framför tvn en stund nu och se om morgonnyheterna kan tråka ut mig så jag somnar en stund, hihih!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0