Äntligen hemma

2012-02-28 ☆ 20:44:16

Ligger i soffan och kollar på "äntligen hemma" med älsklingen. Har lite ont i magen, vet inte riktigt om jag är hungrig eller inte? Får ta och fixa lite kvällsmat nu innan vi sedan ska krypa ner i sängen. Är sjukt sugen på varm oboy & rostat bröd, underbart gott!

Förövrigt så hann jag med ungefär det jag ville på städfronten idag. Ska så klart fortsätta i morgon! Då är det sovrummet som står på schemat. Ska plocka ut garderoberna, städa ur sängborden, putsa fönstret, skura golven osv osv osv. Skönt att få allt rent & snyggt tills vår nya familjemedlem ankommer! På torsdag ska jag tvätta babysängkläderna och bädda hennes säng, som jag har längtat efter att få göra det! Har inte velat göra det tidigare eftersom jag inte vill att det ska hamna massa katthår osv bland sängkläderna. Men nu är det faktiskt på tiden att få det gjort så vi får njuta av att se hennes mysiga lilla säng dagarna innan hon på riktigt ska börja sova i den. Har inte riktigt besämmt på vilken sida av vår säng den ska stå än heller. Jag får fundera på det under morgondagen när jag ska vara där inne och greja.

Nej, nu är det faktiskt kvällmat som gäller!
Skriver så klart i morgon när jag vaknar.
Massa massa kärlek /PatriziaTrygg





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0