Boa!

2012-02-21 ☆ 11:17:07
Hejsan!

Idag mår jag faktiskt lite bättre, trots att jag är långt ifrån helt pigg. Känner i alla fall att jag kommer orka göra lite annat än att bara ligga i soffan precis hela dagen, vilket jag gjort de senaste dagarna.

Idag ska jag rolla ur barnvagnen för att vara säker på att den inte blivit dammig & hårig. Ska även fixa klart väskorna samt skirva en lista på de sista småsakerna som ska införskaffas under veckan. Måste köpa bla, ett barnvagnstäcke, kudde och överdrag till skötbordsbädden. Väl inne i stan kommer vi med all säkerhet komma på mer småsaker som vi glömmt köpa. Det brukar i alla fall sluta på det viset hahaha! Denna vecka ska ALLT bli klart så vi är redo för lillans ankomst. Hon ska tas emot med öppna armar från sin mamma & pappa! ♥

Just ja, gissa vad jag käkade igår? Jordgubbar & grädde!!
Daniel vet allt vad jag vill ha när jag är hemma och är sjuk.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0