Dag i Borgvik

2012-02-25 ☆ 18:34:02
Förlåt att jag inte bloggat någonting idag men vi har varit i Borgvik under större delar av dagen. Jag har umgåts med min bästa vän, Bea & Daniel har som vanligt grejat med sin bil. Efter detta har vi varit iväg til Ö&B och köpt nät till vår altan så katterna kan börja vara ute nu när våren börjar komma. Dock köpte vi för lite så vi måste dit i morgon igen.. Antar att det kommer bli super bra! Skönt för både katterna och för oss själv. Katterna kan vara ute under dagarna och vi kan vädra och få in frisk luft. Kan inte bli bättre än så!

Nu har vi just duschat och hoppat i myskläderna. Kvällen kommer spenderas med Sandra&Matias, perry kväll! I morgon kommer Bea hit och ska umgås, äntligen! Vi kommer ligga bänkade framför tvn HELA DAGEN eftersom vi har en hel del filmmys att ta igen efter hennes månad i Indien. Jag kommer lägga upp bild på sakerna Bea köpt med till oss i morgon när jag har lite mer tid för bloggen, jag lovar!

Ha en toppen kväll så länge! :)
PUSS PUSS PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0