Färdigpackat

2012-02-29 ☆ 20:12:47

Har inte så mycket att skriva om idag faktiskt, därför jag inte bloggat så mycket. Förlåt mig! Men för er som undrar då, nu är förlossningsväskorna äntligen färdigpackade. De va på tiden va? :)

Mitt magont & ryggont har hållt på till och från under större delar av dagen. Funderar fortfarande på vad tusan det kan vara. Det kommer med ca 1-2 timmars mellanrum och håller i sig allt mellan 1-3 min ca. Förvärkar eller inte, vem vet? Någon som har förslag eller har kännt lika dant?  Tacksam för svar!

Nu ska jag kolla klart på Sveriges mästerkock innan jag sedan ska lägga mig i ett varmt bad. Underbart avslut på en ganska jobbig dag om ni frågar mig.

PUSS & KRAM
PATRIZIA TRYGG



Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan vara förvärkar.är det på gång så kan bad påskynda öppnandet. :-)

2012-02-29 @ 21:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0