Gårdagen

2012-02-15 ☆ 10:18:16
Hade en super bra dag igår! Allt började med att Daniel kom hem med rosor & gelehjärtan, vilket jag verkligen tycker är det gulligaste man kan göra. Sedan stressade vi för att göra oss i ordning då vi skulle in till stan och käka innan bion. Mongolian fick stå för käket, vilket verkligen var super gott! Efter maten åkte vi till SF och kollade på "En dag i Puket". Filmen var skit rolig, vilket verkligen förvånar mig över att jag tycker. Jag brukar inte vara mycket alls för den sortens film annars. Men, kors i taket så rekomenderar jag den verkligen!

När filmen var slut åkte vi hem och la oss på soffan en stund innan vi kröp ner i sängen och faktiskt sov HELA NATTEN. Den ni! Otroligt skönt att vakna strax efter 9 på morgonen och känna att kroppen är utvilad! :)

Gårdagen var faktiskt lite speciell för mig & Daniel. Det var ju sista gången på ett bra tag som vi går ut och käkar eller går på bio. Sedan när vår lilla diamant är kommen är det ju inte lika lätt att bara "sticka iväg". Verkligen inte oss emot, en liten bebis betyder mycket mer än en bio! Herregud så jag längtar!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0