Jobbig morgon

2012-02-06 ☆ 07:28:34
Till att börja med kom Skrutten och la sig på min mage för att försöka mysa ihjäl sig själv, ganska tung katt, ganska svårt att ens kunna tänka tanken "sova". När jag väl får bort Skrutten och lägger mig i min favvoställning drar the baby igång med världens hicka. Visste då på en gång att, nej jag kommer absolut inte kunna somna nu så lika bra att gå upp. Nu tänkte jag försöka hitta något recept på chokladkakor. Är det svårt att baka?

ENDAST 30 DAGAR KVAR TILL BF!

Uträkning utgår från dagens datum: Mån 6 feb 2012.

Din graviditet startade Tors 2 jun 2011.
Din menscykel är ca 28 dagar
Du blev gravid ungefär Tors 16 jun 2011 (ägglossningen).

Du är på dag 250 av 280. (89,3%).

 
Du är i vecka 36.
Du har gått 35 fulla veckor och 4 fulla dagar (v35+4).
Du är i 8:e kalendermånaden.
Du är i 9:e graviditetsmånaden (lunarmånaden). [Läs mer här]
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Ons 7 mar 2012
Du har 30 dagar kvar till beräknad förlossning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0