kvällsinlägg

2012-02-24 ☆ 00:03:42

Förlåt att jag inte bloggat någonting under kvällen, men har legat bänkad framför tvn. Nu ska jag krypa ner i sängen och ladda in för morgondagens inplanerade sovmorgon. Orkar nästan aldrig sova länge på mornarna längre, vilket jag egentligen verkligen behöver göra nu om någon gång! Kroppen måste ju faktiskt vila upp sig inför kommande förlossning (hihihih, känns lika underbart varje gång jag tänker på hur nära det faktiskt är nu!) NÄSTA HELG har jag i alla fall planerat in en "vilar-slappis-skämma bort-myshelg" Med tanke på att det faktiskt är vår sista helg utan en liten bebis (om hon inte bestämmer sig för att låta sin mamma motvilligt gå övet tiden..) Självklart håller jag tummarna för att hon kikar ut när hon ska, om inte lite tidigare då så klart. För min del får hon gärna komma i natt om det skulle vara så, vi är redo! (förutom att vi inte bäddat spjälsängen än, ooops!)

Nej, nu tickar klockan iväg!
Sov så jätte jätte jätte gott.
MASSA MASSA KÄRLEK /PATRIZIA
--------------------------------------------


Din graviditet startade Tors 2 jun 2011.
Din menscykel är ca 28 dagar
Du blev gravid ungefär Tors 16 jun 2011 (ägglossningen).

Du är på dag 268 av 280. (95,7%).

 
Du är i vecka 39.
Du har gått 38 fulla veckor och 1 full dag (v38+1).
Du är i 9:e kalendermånaden.
Du är i 10:e graviditetsmånaden (lunarmånaden). [Läs mer här]
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Ons 7 mar 2012
Du har 12 dagar kvar till beräknad förlossning.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0