Längtan!

2012-02-02 ☆ 15:53:33
Sitter och läser mina inlägg från juli & augusti förra året. Fattar verkligen inte hur jag orkade hålla mig från att berätta att jag verkligen är gravid?! Första gången jag faktiskt bekräftade min graviditet med egna ord var jag i vecka 18+6, dvs samma dag som ultraljuder gjordes. I början var jag LIVRÄDD för missfall, antar att det var därför jag inte gick ut med det så tidigt. Lite skillnad från nu när det är det enda jag både pratar och skriver om hihih! Om 34 dagar har vi i alla fall BF och då får vi äntligen se vem som legat i min mage i 9 hela månader! ♥

Minns ni när jag la upp denna bilden? Soooom jag funderade på om jag verkligen skulle göra det eller inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0