Packning

2012-02-03 ☆ 17:23:15

Eftersom alla tjatar så på att vi snart måste börja kolla över vad som ska med på den stora dagen har jag nu börjat kolla över vad som ska ner i lillans väska. I hennes väska ser mina funderingar ut typ så här:

-Fodrad overall
-Byxor x2
-Bodies x2 (strl 50 samt 52)
-Strumpor x2
-Huvtröja
-Pyamas
-Snuttefilt
-Bjöjor (2x4pack)
-Våtservetter
-Napp
-Flaska



Ut över detta ska såklart hennes babyskydd till bilen med, samt hennes barnvagn.

JUST JA! En mössa måste hon såklart ha med! Ja, som ni ser kommer jag förmodligen behöva kolla över detta ett X antal gånger innan jag får ner det i väskan som verkligen ska med. Men som sagt, idag kollar jag bara över lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0