To my lovely sister!

2012-02-13 ☆ 19:39:05

Vill bara göra en tidig alla hjärtans dag hälsning till dig gumman! Hoppas du har det världsbäst (trots omständigheterna). Jag saknar dig super mycket, helt otroligt mycket för att vara ärlig. Vet inte hur många gånger under bara denna vecka jag tänkt, "jag måste umgås med B idag, vi har såå mycket att prata om" men sedan kommit på mig själv med att du inte är hemma.. Vardagen är jävligt tomm nu när inte du är hemma, det fattas verkligen en bit. Tänkte bara berätta vilket lyckorus jag fick förut när jag kollade min älskade kalender och såg att du faktiskt kommer hem nästa vecka. Shit va fort det gått! Lyckan bättrades senare på ännu mer när mamma berättade att du har en hel veckas lov när du kommer hem. LYCKAN BLEV DÅ TOTAL! :D

Passa på att njut så gott det går av de sista 10 dagarna i solen nu, sedan är det kalla sverige som väntar igen! Jag vet även att du räknar ner till samma sak som jag gör (23 dagar kvar). Sedan när du kommer hem är det verklien verkligen verkligen inte länge kvar tills du äntligen blir moster! :)

TAKE CARE, I LOVE YOU GIRL!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0