Underbara fredag!

2012-02-24 ☆ 11:38:16
Just pratat med min älsklade & saknade syster som jag varken sett eller pratat med på en hel månad. Underbart att höra hennes röst igen och ännu mer underbart att ha henne hemma i trygga Sverige! På söndag blir det mega-mys in my place!

Tog en liten sovmorgon idag, 10:00 slog jag upp ögonen och kännde mig då ganska så utvilad faktiskt. Sedan har jag varit iväg till affären och handlat, käkat mina älskade jordgubbar och pratat med mamma & Casper. Perry start på dagen faktiskt! Om ca 30 min kommer Ingela hit på en fika (Ingela är Daniels mamma för er som inte vet det). Förövrigt så har jag inga som hels planer för hur dagen ska fördrivas. Vad ska ni själva göra? :)

PUSS & KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0