Magavgjutning?

2012-02-11 ☆ 13:47:17

Tvätten är viken & stora garderoben är urplockad. Nu är jag riktigt nöjd! Allt som ska ner i förrådet får dock Daniel fixa när han kommer hem. Jag orkar verkligen inte springa i dessa jävla trappor idag igen.

Idag blir det kycklingtortillas här hemma, mumms! Bästa med det hela är att det är så otroligt lätt att göra. Eftersom jag inte "kan" äta taco längre är kycklingtortillas de närmsta jag kommer. Sedan jag blev gravid tycker jag att köttfärs är super äckligt. Jag får kväljningar varje gång jag ser köttfärs eller ens känner lukten av det.. Super tråkigt tycker jag eftersom jag verkligen älskar köttfärssås och spagetti & taco! Har tänkt att jag ska försöka börja käka det igen nästa månad när mina lukt & smak-sinnen börjar bli sig självla igen! :)

Just ja, ni som gjort en "magavgjutning" Ni vet, den som går att köpa på tex panduro? I vilken vecka gjorde ni er? Jag sitter och funderar på när jag ska göra min? Tacksam för svar! :)

PUSS SÅ LÄNGE

Magen v 37 (36+2)



Kommentarer
Postat av: Hanna - Mode, smycken och min vardag

Så fin mage!

2012-02-13 @ 17:26:21
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0