Borgvik

2012-01-02 ☆ 12:14:03
Är i Borgvik och hälsar på mamma en sväng medans Daniel grejar med sin bil. Fyfan va tråkigt det är med all slask som blivit! Stort minus för all snö som kommit nu (ca 2 månader för sent) Nu väntar jag på våren, ballerinaskor, tunn jacka och vår lilla bebis. Det ska bli så mysigt att vara ute och gå runt i vårvädret med barnvagnen, jag längtar verkligen.

Förövrigt så har jag varit iväg och tagit blodprov, vilket gick jätte bra. Känns skönt att det är klart för denna gången. Nu är det blodprovsuppehåll i 2 veckor igen, underbart!

Nu ska jag vara social med mamma & Bex.
Senare blir det smörgåstårta hos Daniels syster då hon fyllde år igår, mumms.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0