Dålig uppdatering..

2012-01-15 ☆ 21:26:16
Förlåt att jag inte bloggat någonting idag, men jag har knappt varit hemma på hela dagen. Dagen började med några timmar i Borgvik eftersom Daniel skulle greja med sin "lekbil". När han var färdig där åkte vi hem för att duscha och byta om då bingolotto hos C&R stod på kvällens schema. Lotterna var blanka som vanligt, men kostigt nog gillar jag ändå att spela! Nu ligger vi i alla fall äntligen hemma i soffan, utslagna och trötta som aldrig förr. Helgen har bestått av massa konstiga saker, så det är inte konstigt att vi är trötta!

Under kommande vecka har vi (konstigt nog) varken barnmorska/sjukhus/föräldrakurs eller liknande inplanerat, vilket känns super konstigt om jag ska vara ärlig. Vanligtvis så brukar vi åtminstone ha någon dag under veckan då sådana planer finns. Men men, ju närmre BF vi kommer desto fler barnmorskebesök blir det!

Under denna och nästa vecka ska vi försöka fixa klart det sista inför bebisens ankomst. Täcke, kudde, sängkläder, spjälsängskydd, badbalja, hygiensaker är lite av sakerna som måste införskaffas. Så ni fattar kanske att vi har en hel del kvar att fixa så vi är redo när lillans ankomst väl blir. Jag längtar verkligen så otroligt mycket efter att få snosa på vårt lilla hjärta, vår egna lilla bebis! Helt otroligt att man redan kan älska någon så mycket!♥

Nu ska jag försöka sätta mig in i filmen som rullar på tv4.
Ha en fortsatt bra kväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0