Frukt vs kakor

2012-01-28 ☆ 14:14:37



Sitter och gottar mig med lite frukt, inte fel alls! Igår hade jag en "kak-dag" tror jag käkade närmare 6 ballerinakakor på raken. Ni vet, de nya som kommit ut med fyllning? Daniel köpte hem dom här om dagen och PANG så var jag fast.. Så otroligt goda! Det är faktiskt Daniel som brukar vara ett kakmonster, men nu på senaste tiden har jag verkligen börjat komma i kapp haha!

Nu har jag i alla fall slängt i sista tvätmaskinen och jag håller tummarna stenhårt för torktumlaren denna gången. Snälla Gud, gör så den fungerar så tvätten kan bli torr för en gång skull! Skulle vara otroligt skönt att slippa hänga det i lägenheten som vanligt (där det aldrig torkar utan måste tvätts om igen pga dålig lukt).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0