Indien

2012-01-11 ☆ 22:27:24
Idag slog det mig att Bea faktiskt åker till indien snart. Det är inte så att hon ska vara borta i 1 vecka, utan 1 hel månad. Jag vet att hon kommer ha det skit bra och att hon kommer få en super häftig upplevelse. Men fan va jag kommer sakna henne. Jag ska liksom inte träffa min bästa vän på en hel månad, vilket kommer bli sjukt jobbigt. Jag kan inte säga annat än tack gode Gud för telefoner och tack gode Gud för internet! Och framförallt, tack gode Gud för att hon kommer hem ca 1 vecka innan BF! (Hon åker i slutet på januari och blir borta i en månad)

I morgon ska jag peppa henne till max då vi planerat in en spelkväll (SKIP-BO TIME!) Snart åker hon och ska skaffa sig liiiiiite mer kunskaper om världen, vilket verkligen är en upplevelse! Och jag måste även medge att jag är måttligt avis, jag själv sitter näst in till varje dag och kollar utlandsresor. Men för min & Daniels del är resor lagt på hyllan tills lillan fått nått/några år på nacken. You go girl! I love you!


Kommentarer
Postat av: beaaa

<3<3<3, kommer sakna dig så sjukt mycket!! Finns inte ord för hur bra du är och hur mycket jag älskar dig! DU ÄR BÄST!!



Vi får ha mycket syskon-time före resan, och när jag kommer hem kan vi ha mys med eran lilla tös, som jag längtar! Du får knipa gärnet nu så att hon inte föds när jag är på andra sidan jorden, det hade varit ganska jobbigt.. men tiden kommmer gå snabbt, hoppas jag! :) <3

2012-01-13 @ 10:14:08
URL: http://beatricetrygg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0