Mellanmål

2012-01-19 ☆ 15:28:34
I väntan på att Daniel ska komma hem och vi ska käka middag käkar jag nu lite mellanmål. Cocopopps flingor, fytusan så gott det är. Inte spciellt nyttigt men vad gör igentligen det?! Inte ett dugg om ni frågar mig!



Ska alldeles strax gå ner till tvättstugan för att hänga upp den andra rena maskinen med tvätt och slänga i den tredje maskinen med lorttvätt. Tråkigt nog hinner man bara tummla en maskin under sin tvätttid på 4 timmar. Tummlaren tar ung 3 timmar för att tvätten ska bli riktigt torr.

Idag fundrar jag på om jag ska göra pankakor för första gången någonsin. Visst, jag har hjälpt mamma några gånger. Men jag har aldrig gjort smeten och allt det som ska göras helt själv. Jag brukar vanligtvis inte gilla pankakor speciellt mycket och framförallt inte vara sugen på det?! Jag är helt klart en "våffel-människa". Men någon gång måste bli den första, eller hur?

Nej, nu är det faktiskt dax för tvättstugan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0